.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از اعتراض نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی ؛
جوابیه شرکت آب و فضلاب شهری مازندران به اظهارات نماینده بابل
شمال نیوز : شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با وجود تمامی محدودیتهای اعتباری، توانسته بیش از تعهدات فیزیکی و پیش بینی شده در موافقت نامه را به صورت کامل اجرایی نماید.....

شمال نیوز: در پی درج خبری تحت عنوان «  با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب فاضلاب شهری ؛ اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل » که طی گفتگویی با نماینده بابل در تاریخ 24/10/1397 انتشار یافت،شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران با ارسال جوابیه ای ، خواستار انعکاس آن شد .

در این جوابیه آمده است :

 

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری ، تحلیلی شمال نیوز

 

در پی درج خبری تحت عنوان «  با ابراز نگرانی از وضعیت نامناسب فاضلاب شهری ؛ اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل » که طی گفتگویی با نماینده محترم این شهر در تاریخ 24/10/1397 انتشار یافت ، به استحضار می رساند:

 

آب 384000 نفر از جمعیت تحت پوشش شهری و روستاهای  بابل و شهرهای گروه الف ( شامل: بابل، امیرکلا، هادی شهر و بابلسر) از طریق منابع تامین آب سالم و بهداشتی و چاه های محفوره در شرق آمل و جنوب شهرستان بابل(طلوت) و با احداث دو تصفیه خانه اضطراری  که توسط شرکت آب منطقه ای مازندران درحال اجراست، تامین می شود. همچنین  58 درصد آب تولید شده برای مجتمع آبرسانی شهرهای گروه الف برای شهر بابل اختصاص یافت . مراحل تولید آب از مبدأ تا مقصد ( چاه ها، برداشت از سد، انتقال ، تصفیه و توزیع ) به صورت مستمر توسط آزمایشگاه امور آب وفاضلاب شهری  بابل و دانشگاه علوم پزشکی کنترل شده  تا آبی سالم  که کیفیت آن مطابق با استاندارد ملی ایران و شرکت مهندسی آبفای کشور است، برای مصرف در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد.

 

همچنین به منظور ایجاد شرایط پایدار آبرسانی نیاز به بهره برداری از تصفیه خانه اصلی آب سد البرز است که عملیات احداث و تکمیل آن توسط همکاران شرکت آب منطقه ای مازندران در حال پیگیری است.

 

در بخش فاضلاب نیز، تصفیه خانه فاضلاب شهر بابل به ظرفیت 24500 متر مکعب در شبانه روز برای جمعیت تحت پوشش 100 هزار نفر، از سال 1390 به بهره برداری رسید و با توجه به جمعیت فعلی این شهر ، شرکت آب  وفاضلاب شهری مازندران مطالعات ارتقای ظرفیت آن را آغاز نمود و بعد از تصویب در راستای این طرح، اسناد مناقصه برای تکمیل آن به مبلغ  200 میلیارد ریال تخصیص و در مرحله اخذ مجوز های لازم و انتخاب پیمانکار قرار دارد.
 

همچنین با انعقاد قراردادهای مختلف در بخش اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طور تقریبی 30 کیلومتر  و ارتقای ظرفیت پمپاژ و بهسازی تلمبه خانه و نیز جهت رفع انفصالات خطوط  اجرا شده که از سه سال پیش عملیات اجرای آن آغاز و با پایان یافتن آن در سال 1398 ، حدود 50 هزار نفر به جمعیت تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب افزوده می شود ، با اعتبار موافقنامه سال 1397 به مبلغ 87 میلیارد ریال و با منابع داخلی شرکت و بخش خصوصی بیش از 250 میلیارد ریال قرارداد در دست اقدام می باشد که برای تخصیص این مبلغ پیگیری های لازم از طریق شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران درحال انجام است.

 

بدیهی است در  تحقق این امر مطابق معمول و همانند گذشته حمایت مسئولان محترم استانی و کشوری در راستای افزایش اعتبار لازم در اجرا و تکمیل طرح ، موثر خواهد بود.

قابل ذکر است شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با وجود تمامی محدودیتهای اعتباری، توانسته بیش از تعهدات فیزیکی و پیش بینی شده در موافقت نامه را به صورت کامل اجرایی نماید.


 شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ربیعی 27 دي 1397
سالم بودن آب آشامیدنی مهمترین رکن زندگی بشری است . استاندار محترم اعتبار ویژه استانی را برای سامان بخشی به آب و فاضلاب در همه سطوح اختصاص دهد .
نا شناس 29 دي 1397
همه اش که در حال پيگيري است پس تاکنون مردم بدبخت چه ميخوردند. واقعا اب سالم تحويل مردم ميدهند!!! چرا که از بوي آب و تعويض سه ماه به سه ماه کتريها و .. مشخص است!!
رامین 29 دي 1397
الان واقعا با این بیانیه ما توجیه شدیم آب شرب بابل واقعا سالم هست؟؟؟؟ عزیزان آب شرب بابلامیرکلا افتضاحه..افتضاح
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 دي 1397
ناشناس
باتوجه به اینه داماد آقای نیاز معاون مالی و پشتیبانی آب و فاضلاب شهری می باشد بعید بود نماینده اخلاق مدار چنین عریضه ای داشته باشد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.